Saturday, October 3, 2009

Raya Story : Day 1 Night


Salam guys,
Sori laa lambat update, takde mase sket minggu ni heheheh..

ok sambung cerita, biase laa kalau raye2 ni mesti ade merecun baru meriah..
dah memang tiap2 tahun rumah nyayi kitorang ni dimeriahkan ngan warna warni dan dentuman mercun serta bunga api... huhhuuh ade tokey besor yang sponsor heheheheh.. tapi tak perlu risau, pasal yang menjaga bebudak ni main adalah lagi rami dari bebudak yang main.. huuhuhhu dulu saya ni gemor nak bakar2 mercun ni, tapi skang ni dah malas dah..lebih suka nengok2 / jaga bebudak ni main... tahun ni plak saya sibuk nak mengambik gambo mase diorang ni main2 uhuhuh..

so kat bawah ni adelah gambar2 yang sempat saya snap ... hehehe enjoy

ade gambar kat bawah ni yang guna teknik slow shutter, to yang bley melukis diatas gambar tu heheheh.. credits to kezen2 kecik ku, Taufiq, Bila, Mimi , Nana dan adik bongsuku yang nakal Faiz uhuhuhuh




















contact biszign
flickr biszign

5 comments:

CatlinaFly said...

salam bro, nice shot effect bunga api tu sungguh mengkagumkan :)

Biszign said...

salam bro.. thnx bro huuhhuuh.. =)

Razali said...

Fuyoh... Suke suke. Sungguh kagum la saye bang.

Biszign said...

uhuhuhhu tengkiu Aie.. pebende nak kagumnye.. biase2 je

Anonymous said...

cantik2...
pandai tol cousin2 en.bisz ehhhh...
nabila,taufik and adik taufik...
sape ehhhh name dia...
lupe lak.....=)



mrs.b