Friday, September 4, 2009

Testing signature banner

Salam,
uhuhuhuhu.. testing signature banner bawah ni... uhhuuh, direct link ke contact biszign punyer page.. amacam kerek tak muke ... hohohohho, jangan lari potentiol kastemer sudehh uhuuhuh.. =)

contact biszign

Saje nak cerita, minggu lepas saya bertandang ke rumah sifu Nikon saya iaitu En. Ayie untuk melihat sampel storybook yang telah diprint di salah sebuah kedai di JB, ermm hasilnyer sungguh best, saya akan print gambar2 kahwin saya disitu, dan kemungkinan besar saya akan print gambar2 kastemer saya juga disitu, selagi saya tak jumpe kedai yang elok di Melaka ni..

tu je nak cerita uhuhuh.. k laa.. saya nk godeh2 lagi blogspot ni... ape yang boleh di godam lagi hehehe... k take care guys,
Salam

oops lupe  .. ni ade gambar nak share, group photo yang di ambil oleh rakan2 flickr saya mase outing di Melaka harituh... saya tak amik gambar2 ni ...=)

gambar ni diambil oleh sifu saya jugak yang bernama eshazli






contact biszign

No comments: