Wednesday, September 2, 2009

Tabs hyperlink baru

Salam,

Yeahh lamanye tak update, maaf lah teramatlah sibuk.. puasa2 ni, lepas buka terus ngantuk ihihihhi.. abes semua plan hancur.. kalau makan dah macam resaksa..

owh lupe.. Saya nak ucapkan selamat menyambut hari kemerdekaan yang ke-52.. ermm sori laa terlambat sket.. hehehehe..

okeh okeh.. ade banyak cerita nak kongsi sebenarnye.. tapi masa tak mengizinkan... saya menghabiskan 2 jam yang lepas cuba mengodam blogger punye template.. terima kasih kepada google.. saya berjaya jumpe site2 yang pemurah bagi tutorial camane nak pasang tabs untuk hyperlink ke mane2 link yang kite suke.. dan berjaya jugak saya membuatnye walaupun saya ni dalam kategori rabun-rabun IT gitu uhuhuhuh.. dari dulu memang saya nak ade tabs yang mcm ni supaya mudah untuk potential customer navigate dalam blog ni.. senangla diorang nak tengok bende2 yang patut tengok dar dia dok scroll scroll tengok post2 lama.. walaupun begitu link tu saya tak update lagi.. so hanya link kepada archive tabs post2 saya yang lama.. nanti bila dah update saya akan beritahu yek =)

dan kepada rakan2 follower yang sudi menghabiskan masa melawat blog saya ni.. saya nak ucapkan terima kasih.. saya akan cuba sedaya upaya untuk update sekerap yang mungkin.. =)

so itu saja untuk malam ni.. so guys .. take care.. be safe .. selamat berpuasa.. dan merdekakanlah minda anda ..

Salam,

4 comments:

Fly said...

salam sahabat, melawat sahabat di subuh hari sebelum pegi keje hehe

Biszign said...

Salam bro.. hehehe wahh , awal bangun.. =) time ni saya tido ngorok lagik.. heheheh.. terima kaseh kerana melawat =)

Fly said...

salam bro, saya guna D60 je bro, Lens tu Tamron 70-300.

Biszign said...

wah yeke.. same ah... tapi lense bro memang gempak.. berape ribu beli lense tuh? arituh baru je tengok member baru angkat 70-300 nikkor siap ade VR .. 5800 dia angkat.. huis bile lah dapat pakai lense camnih uhuhuhuh