Thursday, August 13, 2009

Time for a change

Salam guys.. sudah agak lama tak update.. memang ade byk bende nak kongsi tapi skang ni tgh sibuk audit ISO AS 9100. tu yang kelam kelibut sket.. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar dan hari ni ialah hari terakhir auditnya... dan section saya tak de kene ...wuhuu tu yang lega sket.

So semalam saya dapat idea nak tukar header baru and feel baru... feel sejuk.. heheheh.. =) insyAllah kalau saya ada masa saya akan update dengan lebih kerap lagi... memandangkan ade projek baru nak masuk kat kompeni tempat saya bekerja... mungkin akan consume byk masa weekdays saya.. dan insyAllah Biszign Photography akan mula beroperasi selepas bulan 10-11 ni apabila saya dah ada peralatan2 basic untuk cover photo shoot event dan outdoor. =) doakan saya berjaya.

8 comments:

Anonymous said...

wahhhhhhhhhh biru....
menarik..... en. bisz =>




mrs.b

Biszign said...

time kaseh wahai housemate ku yang cute mute uhhuuhuh

Anonymous said...

wahhhhhhhhhhhhhhhhh housemate gitu...



mrs.b

Razali said...

Mantap mennn header 3D tu. Cayalah. Okeh bulan 10 start eh! Cantekkk~

Razali said...

Penambahan: cam siot je housemate ehhh! hahaha

Dj Epoi said...

Seharusnya Gua kan menjadik salah seorang yg support Lu Apai....

Nanti boley arrrr kita joint venture huhuhuh.....

P/S - Orang yang dah kawin selalunya akan berubah sikit Mood nyer hehehehehehehh.....TUKAW HEADER?
Pergh!!! dah makin Romantik ngn colour biru lembut tuh!!!

Heheheheh disision skank dah berdua beb!!! heheheheh

Biszign said...

Aie : ye bro.. Sila tunjuk ajar.. hamba baru nak berkecimphung neh =) uhuhuhuh betol ape... housemate uhuhuhuh

Bro Epoi : yer bang time kaseh bebanyak.. =) saya memang mengharapkan pertolongan dari org2 yang berinfluence besar cam abg neh =) heheheh.. tuh laa kene carik duit lebey sket.. nak beli mesin parut kelapa uhuhuhuh =)

Anonymous said...

en.bisz nk buat ape beli mesin parut kelape ??????????????


mrs.b