Tuesday, May 26, 2009

Terima Kasih

Salam guys, aaaaaaaa sungguh hectic 2 minggu yang lepas! fenat badan saya. saya taknak cerita panjang2 , sebab nanti jadi blog cerita plak .. =)

Saya ikut style Tun plak kali ni

1. Sibuk berpindah ke rumah baru.

2. Sibuk mengemas rumah baru yang tidak pernah didiami oleh sesiapa lagi. Habuk2 kesan pembinaan, tampalan mozek serta debu2 gara2 jerebu menyemakkan lagi keadaan rumah itu.

3. Khamis malam jumaat lepas, sempat saya adakan majlis bacaan yaasin, solat hajat dan doa selamat kecik2 di rumah baru tersebut. gambar nanti saya letak huhuuhhu

4. Jumaat sebelum subuh, saya berpindah ke rumah baru, pada pukul 5.15 pagi dengan membawa tilam dan bantal busuk, sempat saya solat dan tidur2 ayam..hohohoh

5. Jumaat malam sabtu adalam malam pertama saya tidur di rumah baru.. hohoho

6. Sabtu pagi saya ke Nilai untuk servis kereta dan beli barang sket kat Nilai 3, petangnye berjumpa dengan rakan2 lama di sunway sambil mentekedarah steamboat.. makan sampai muntah, selepas itu kami sambung lepak di Ikea sambil saya dan miss B membeli barang sesket. kereta kami dah serupa Van Vannette mini hohoho.. seat belakang saya turunkan, dan para yang boleh letak tisu kat blakang tu saya cabut.. serius dah macam van, kirenye tak salah le saya pilih untuk memandu kreta mybi itam, saya yang terchenta itu..

7. Dipagi ahad saya menerjah rumah bro epoi and sis suked.. hohohoh iklan terjahan ade di entry blog beliau : DjEpoi .. thanks bro for your hospitality, thanks for the compilation of lagu kawen cd, thanks for the seloka kedah cd and thanks for the love you shared with me.. I love you for that.

8. malam semalam pun saya tido kat rmah baru ditemani kawan baik saya Mahader dengan PS" dan Winning Eleven nye.. hohoh saya menang malam tadi .. saya memilih Chelsea manakala beliau memilih Man U,

game 1 = chelsea 3 - 1 man U
game 2 = chelsea 1 - 1 man U
game 3 = chelsea 3- 2 man U

haha member tido berkerut tak puas hati hohohoh..pastinya malam ini akan ada match lagi. saya tak begitu mengikuti bola sepak sama ada diluar ataupun didalam negara, tapi jikalau didalam permaian game, saya memang fanatik chelsea.. camane tu? hohohoh

anda sokong pasukan mana?

9. planning malam ni nak test pasang langsir di sliding door dan tingkap2, serta memasang meja komputer dan setup laptop saya supaya saya boleh :
a) edit gambar kahwin Jojo
b) edit gambar2 "night shot"
c) edit gambar2 bacaan yaasin
d) buat header baru
e) blajar pakai "Adobe Lightroom"


10. tinggal 10 hari lagi saya hendak bernikah.. perasaan tidak neves, cuma pening memikirkan ape yang menanti di masa hadapan. semuga Allah memudahkan segala urusan saya InsyAllah.

=)

***makin dekat nak kawin makin byk dapat kad jemputan pada tarikh saya nikah.. camaner tu? uhuhuhhu***

No comments: