Monday, May 4, 2009

Offisyal : Jemputan Perkahwinan Mr.Bisz & Ms. B

Salam sahabat2ku,

Dengan segala hormatnya, saya menjemput semua sahabat2 blogger, sahabat2 MiRC, sahabat2 frenster, sahabat2 maispes, sahabat2 fesbuk, sahabat2 habbo saya untuk memeriahkan lagi majlis perkahwinan saya yang akan berlangsung pada 04 Julai 2009 di : 

Pak Hamzah's Hideout,
No.6 Jalan B/H 10,
Taman Banang Height,
83000 Batu Pahat Johor.

Saya sertakan Kad Kawin Digital untuk dimuat turun / dipapar / diprint sebagai pedoman untuk mencari haluan yang betul ke rumah saya.
Sila klik imej untuk paparan lebih besar



ini adalah preview google maps untuk kerumah saya :

Saya akan cuba sedaya upaya untuk memberi kad kepada sahabat2 sekalian, jikalau tidak dapat berjumpa, (saya sekarang menetap di Melaka.. agak sukar untuk ke Kuala Lumpur) saya harap sahabat2 sekalian dapat juga hadir untuk memeriahkan lagi majlis saya ini. 

hehe, saya berharap sahabat2 dapat mengosongkan agenda pada 04 Julai ini, dan dapat hadir beramai-ramai ye. Boleh laa konvoi ramai dari KL ke BP, boleh masuk exit Tol Tangkak (ni bagi yang dah expert) , atau exit Tol Pagoh ( ni intermediate) , atau pun tol Ayer Hitam (ni paling mudah) , ikut papan tanda ke Batu Pahat, dan lihat peta yang saya lampirkan pada kad jemputan untuk melihat petunjuk (landmark). 

Doakan kebahagian kami , dan semoga perkahwinan ini diberkati insyAllah.

*** syahdu plak dengar lagu saloma - Selamat pengantin baru ***

10 comments:

lin_efi said...

kalo aku dh abes pantang aku smpai la.. hahahahhaha

kalo x efi jek la sorang²

selamat menempoh alam baru!

TiNiE said...

amboi...
tahniah!!!
insya-Allah ada rezeki sampai la kot...
tapi rasa cam tak sampai jer..hiks..
selamat pengantin baru!!

Anonymous said...

x lame lg dah.. majlis nk langsung kn kn kn kn kn kn....en.bisz
takot pn ade..
hohohohohohohohoohhoohohooo.....



miss B

Biszign said...

lin : hehehe tak kire, ko tak abes pantang pon ko kene datang gak! aku mase tak abes pantang pun aku datang majlis ko tau! (pantang makan) hohohh

kak tinie : huhuhu thnx kak.. =) kalau nak rase bariyani gam power .. datang ar huhuhu.. makan laa berape pinggan pon..

miss b : huuhu u neves ke? I eksaited ni... dah tak sabo dah huuhhuhu

ibu_uwais_ameenah said...

amboi... apai... msg utk miss B!!

congrats bro! rasa mcm x leh nak pegi, psl mak-pak abang dtg umah lah. kezen abang kawen kt KL. nyway, i wish u semoga berbahagia hingga akhir hayat =D

Biszign said...

hehehe thnx kak, its okay =) lenkali ade rezeki kita ley jumpe =) .. insyAllah sehingga ke hujung nyawa hendaknye =)

Dj Epoi said...

Salam

Apai & Miss B
Walaweiiiiiiiiiiiii

Kahwin?
JB ?
Beriani Gam?
Makan?

Pergh!!!!
Tak Sabow Gua....

Lagu aper yang Lu nak.....?
Gua nak copy buat kegunaan Majlis kat sana.....heheheheheheh

Inshaallah x 3

Biszign said...

Salam bro,

thnx broo

heheheh tu laa saya pon tak saba gak ni... tapi neves pon ade gak.. uhhuhu,

pasal lagu tu, bro tolong burnkan dalam format mp3 boleh? bro amik laa lagu2 yang bro rasa best nak di pasang nanti... bro is the expert.. saya tak berape tau sgt heheh... thnx broo!!

Dj Epoi said...

Apai ..

Inshaalah Gua akan copy lagu2 kawin untuk adik Gua APAI

Gua akan pastikan lagu2 sempoi buat majlis Raja Sehari Lu & Miss B

Jangan lupa contact Kak Sue...untuk CD

Terima kasih diatas Sokongan untuk Gua dan kak Su

Biszign said...

ok bro...time kaseh banyak2.. kerana boleh luangkan masa nak burn lagu2 tu.. walaupun bro ada perkara lain yang lebih penting... terima kasih .. saya tau bro & kak sue mesti bley harungi cabaran ini... insyAllah.. saya doakan semuga dapat dipermudahkan semua urusan insyAllah..

take care family bro epoi =)