Tuesday, April 14, 2009

Yeay, Omak! Eden nak kawen mak!

Wuhuuu... saecara Offisyalnya, saya nak mengumumkan bahawa saya akan bernikah dengan Miss B pada 06/06/2009 di Perak. Saya menjemput semua rakan2 blogger ke majlis saya pada 04/07/2009 di Batu Pahat Johor. Duit minyak+tol boleh claim kat DJ Epoi uhhuhuhu, Kedatangan adalah WAJIBulghunnah kepada semua rakan2 blogger saya ni, heheheh mari pekena Bariyani Gam bayeeek punye.. Saya akan letakkan Kad Jemputan dan Map untuk majlis di Batu Pahat nanti, so sila clearkan jadual anda pada 04/07/2009, dan marilah meramaikan majlis saya yang tak seberapa ni. =)

Design kad ni adalah hasil design saya sendiri, sketches manga tu Sir Pajil yang buat. So sesiapa yang ingin menempah design Kad kahwin Urban seperti diatas bolehlah contact saya melalu email ataupun henpon.
Kad ini akad di print offset dengan gloss laminate finishing, berkilatt.. hehehe, gerenti puas hati nye.

biszign@gmail.com
012-3911407

tags: Kad Kahwin , Jemputan Perkahwinan , Reka , Design Kad  

9 comments:

rampage said...

Yoooo Bro, lu batu pahat kat mana? Gua dulu selalu gi batu pahat kat tmn perdana...hehehehe. 6/6/09 gua tak dapat pegi tapi on 4/7/09..insyallah rampage sampai.

p/s:
Lu tak panggil Dj Epoi jadi MC ker?

Dj Epoi said...

Hah!!!! Elok sangat lah tuh!!!!
Ha....mai...mai......
Duit minyak...duit Tol claim Gua.........
Gua tambah lagi.....duit Rokok...duit Hotel...Duiy belanja shopping...dan segala-gala lah!!!

Korang claim Gua dulu...pastuh.....
Gua nak tanya dulu tuan nyer badan.....bolehkah lpas diaorang claim kat Gua...then Gua serahkan semua Resit2 nyer pada Lu hehehehehehehehehhe......

Alhamdulilah ....adik Gua yang Kreatif gilak nih nak kawin.....
Walawei!!!!!!!!!!!

Best 2!!!!

Beriyani Gum tuh!!!!

Woi dah nak jam 12 dah nih.....
Gua lapow lah pulak.......
Dah lama tak pekena Berianai nih.....kat Bandung ashik dok pekena TEMPE & Bakso

Jom....Jom.....

Gua seronok Gila Apai & Ms Bee....

Nanti Nak Honeymoon g Bandung.....Best gilak siut!!!!!

Hah!!! kawan2 yang lain jemput2.....adik Gua dah nak kawin dah...!!!!

Biszign said...

bro rampage : laa selalu gi taman perdana ke? dulu saya dok taman bukit perdana, kuarters TNB, skang dah pindah kat Taman Banang Heights, jalan nak gi minyak beku.. blakang Taman Soga ... yeah .. 04/07 ye bro.. chantekss huuhhu,

bukan taknak panggil , Wak Long saya dah cop jadi DJ dah huhuhuhu

DJ epoi : heheheheh DJ Epoi , resit2 tu DJ Epoi claim kat Sammy Vellu laa..hihihihi, kalau claim kat saya , tunggu saya ade cicit laa baru bley bayo huhuhuhuhu, bandung kalau ade rejeki tahun depan baru ley gi... tahun ni isytihar poket kering...huhuhuhu habuk pun takde dah kat poket ni... huhuhuhu..

geng2 semua bley ar konboi cucuk angin ngan DJ Epoi and Bro Rampage nanti kalau nak tron BP

ibu_uwais_ameenah said...

congrats bro!

Biszign said...

tengkiuss sis

Naddy Razman said...

Apai, congrats!!!
Btw, 6.6 is my mom's birthday & 9.6 bday naddy.
Kita exchange gifts jom?
Wedding vs birthday!
Deal or no deal? uhuhu

CONGRATS!!! I'm happy for you!!!

Cheers,
Naddy

Biszign said...

heheheh , ye kee... hhuhuhuhu, bley gak exchange, apai bagi bunga telor naddy bagi apai tv 42" G scarlet warne merah full hd 3 slots HDMi ..deal? huhuhuh =) thnx naddy =) dtg eh nanti kat bp...apai buat gig kecik mase kat majlis tu..sis nina pon pefom hohohoh =p

Anonymous said...

congrats en.bisz...
huhuuhuhuhuuhh....


miss B

Biszign said...

eceehhh... congrats utk saye eh... hihihi.. bukan saya awen ngan awak ke miss B ? huuhhuuh