Monday, April 13, 2009

Sebelum berpindah

haaaa, lupe la nak buat entri ni, sepatutnye entri ni kene letak sebelum perpindahan offisyal ke Melaka, takpe lah huhuhu, ni saje je nak share gambar masa saya dan geng2 rumah gi mentekedarah sifud kat bagan lalang.. gambar makanan takde, cume gambar suasana je =)

Seperti biase.. klik je kat image untuk tatapan yang lebih besar..


ni laa dia 3 eko bujang, dan seorang bujang sementara yang gi serang bagan lalang..
identiti dirahsiakan huhuhuhu..

haha..memang saje je taknak bagi nampak muke.. enterprame kat blog aku je..




seperti biasa gear saya ialah, Nikon D60, kit lense dan tripod huhuhuhuhuh =)
masih dalam proses pembelajaran..  tangkap gamba masih slow.. terkial2 pusing knob..tekan2 butang hehehehe.. biasalah beginner, kesian model saya 3 orang tu... bepeluh ketiak tunggu saya setting camera =)



3 comments:

Anonymous said...

hihihihihihiii...
model x berbayar...
en.bisz pn ade ke dlm pic 2...


miss B

Dj Epoi said...

Walaweiiiiiiiiiiiiii.....

Redah lagi...blog Gua mana tau ...kut2 REZKI Lu buat baju pasang pengantin heheheheheeh...

Gambaw air tuh!!! bila di zooomkan menarik siut!!!!!
Tenang jer!!!!!!

Gambow Muka jejaka macho mana daaaaaa?

Biszign said...

miss b : huhuuhu ade, tapi kalau nak nampak saya dalam gamba tu kene pakai cermin mata ajaib baru bley nampak huhuhu

Dj Epoi : heheeh, ape kata bro nobatkan je saya jadi juara huhuhu , dah bley buat baju kawen dah huhuhuhu, heheheh tu laa best kan pantai.. tenang je.. gambo saya takley expose, nanti kene tangkap huhuhuhu